40, a, b, c, d, e, …
の時、
a 変更する座標X。チップ単位。
b 変更する座標Y。チップ単位。XとY、両方−1だとあらかじめ設定したエリア全体が対象になる。
c 変更する種類。0=変更なし 1=チップタイプ 2=高さ 3=坂 4=ベクトルX 5=ベクトルY
6=描画を省略する高さ 7=省略フラグ 8=ベクトル反映率 9=加速度反映率 10=ダメージ床番号
11=影描画タイプ&必ず描画フラグ
d 変更フラグ。0=代入 1=加算
e 変更する値。
I download this,ttp://loda.jp/kd/?id=26
and I wonder how can I change Double_Dragon_CG.dat and some else,
what dose it used for?
what Programming languages should I chose to editor KD.exe and some **.dat in data to add some skills?
so that I will study hard for Programming