손님은 보통으로 쇼핑하는 것 바보천치답게져
종업원도 자신의 시간급보다 높은 상품을 몇 개도 몇 개도 손님에게 주어
마음이 접히고 의욕도 나오지 않고 상품을 소중히 하는 기분이 엷어지고
그런 판촉비용을 사용할 수 있다면 가맹점에 더 인건비 사용할 수 있도록이나 【보케카스】
장사서투른 본부
鳩が勤務、、?当たり前だ、、直営店にも、
数種類あることすら!知らんとは、、
返信
日本にアヘンが入らなかった理由 prideandhistory.jp
中国と東南アジアに麻薬が猛烈に溢れる中日本を麻薬から守った意外な救世主とは?
PR
242 : やま健 2017/07/06(木) 12:56:22 >>241
スキルっあんた?1日300円廃棄だぜ。
最低保証ど真ん中だよ。
返信
243 : やま健 2017/07/06(木) 12:59:39
손님은 보통으로 쇼핑하는 것 바보천치답게져
종업원도 자신의 시간급보다 높은 상품을 몇 개도 몇 개도 손님에게 주어
마음이 접히고 의욕도 나오지 않고 상품을 소중히 하는 기분이 엷어지고
그런 판촉비용을 사용할 수 있다면 가맹점에 더 인건비 사용할 수 있도록이나 【보케카스】
장사서투른 본부
返信
244 : やま健 2017/07/06(木) 13:01:59
손님은 보통으로 쇼핑하는 것 바보천치답게져
종업원도 자신의 시간급보다 높은 상품을 몇 개도 몇 개도 손님에게 주어
마음이 접히고 의욕도 나오지 않고 상품을 소중히 하는 기분이 엷어지고
그런 판촉비용을 사용할 수 있다면 가맹점에 더 인건비 사용할 수 있도록이나 【보케카스】
장사서투른 본부
返信
245 : やま健 2017/07/06(木) 14:14:26
売価4万以内ならいける
返信
257 : やま健 2017/07/07(金) 09:11:03 >>256
見方を変えればよい。3年間何も発注せず、バイトも雇わず、不必要な電源は全てブレイカーでオフにする。売上は上がらないが、出ていく経費もほとんどなしだ。ゾンビのような生活を3年辛抱すれば、最低保証額のほぼほぼ満額×36ヶ月の現金を手にできる。ちょっとした宝くじの高額当選者だろ。権利の最大限の行使だ。真面目に10年やったほうが、もっと稼げるというならそうすればよい。だが現実は究極の最低保証に勝てる通常店などない。
返信
258 : やま健 sage 2017/07/07(金) 09:37:51 >>257
本部は毎月数百万の赤字
返信
259 : やま健 2017/07/07(金) 10:26:22 >>258
だから3年が限界。
返信
260 : やま健 2017/07/07(金) 11:39:31 >>254
全くそうだわ。もう辞めるわ。
返信
261 : やま健 2017/07/07(金) 12:39:30
손님은 보통으로 쇼핑하는 것 바보천치답게져
종업원도 자신의 시간급보다 높은 상품을 몇 개도 몇 개도 손님에게 주어
마음이 접히고 의욕도 나오지 않고 상품을 소중히 하는 기분이 엷어지고
그런 판촉비용을 사용할 수 있다면 가맹점에 더 인건비 사용할 수 있도록이나 【보케카스】
장사서투른 본부
After all, the ones that do convenience store franchisees are divided into two groups: incompetent businessmen who can no longer work as salaried workers and self-employed hired people such as former liquor stores.
Because most of them are out-of-salah groups, convenience store member owners can be said to be a group of dropouts that have not been used in the business world, so they are licked by headquarters employees who can continue to work as salaried workers. is there.
The reason why headquarters employees call for new products and request large orders for sale products every week is because the owner of the store is licked. The owner who eats the headquarters employee is disappointed by the headquarters, even if it is a decent opinion, because the headquarters employee positions the member store owner below.
Merchant owners accept such a reality, and owners who are aware that they are incompetent accept what the headquarters says and continue the store according to the guidance of the headquarters. Owners who are proud of being incompetent are required to leave and start their own business or return to office workers.