was chosen by the Hand of the Dead,
selected Dark and Healing as their starting elements,
has earned a score of 3217,
is currently at Tower:20,
and is still alive!
あとElectricity系では
Galvanize ShockでSP30
High Voltage Shock確率1.5倍
Stormcaller 命中が固定のabilityの命中率+15%
Storm Lord Shockの敵がいるとSPコスト-20
こっちは、ほとんどAerasが持っているので完成できそうだけど出来てない
Stormcaller付けられるだけで充分なんだけどね
最後にクリアした構成を晒してみる
安定していてお気に入りでもある
Level: 32 MaxHP: 154
Strength: 10 Magic : 15 Vitality: 46 Agility : 15 Cunning : 129
Vitに一度+5振ってそれ以降は、Vit+1, Cun+4
Resist: Dark Weak : Light
1) Acid Burst (Type: Matter, 20 SP. 70% chance to inflict Melting, causing damage over time.)
2) Weaken Host (Type: Debuff, 25 SP. 85% chance to reduce offense by 20%.)
3) Hunter's Cry (Type: Buff, 35 SP. Briefly improves offense and accuracy by 25% for you and your allies. Cooldown: Presence (3))
4) Vigorous (Type: None, Passive. Increases SP regeneration by 50%.)
5) Dizzying Vapor (Type: Mind, Passive. Attempts to inflict Melting on non-immune targets also have a 35% chance to briefly inflict Panic, causing the target's actions to sometimes be randomized.)
6) Toxic Vapor (Type: Body, Passive. Attempts to inflict Melting on non-immune targets also have a 50% chance to briefly inflict Poison, causing damage over time (can stack three times).)
7) Burning Vapor (Type: Fire, Passive. Attempts to inflict Melting on non-immune targets also have a 70% chance to briefly inflict Ignite, causing damage over time.)
8) Mobility (Type: None, Passive. Reduces the turn cost of movement and movement abilities by 30% if no Charge abilities are on cooldown. Cooldown: Charge (0))
新しいアプグレはだいたいのBuildで10〜15ポイントほどいらないステータス他に回せるけど5P使うかはかなり悩ましいね
合成とかコピーのコスト減らす奴とかアイテム探知は早めにとっておけば2000クレジットくらい浮くからなぁ
まぁ+3lvくらいの状態でフロア探索出来ますよってのは明確に強くはあるんだけど、貧乏性のせいでどうしても他のとっちゃう
far summonとかも普通に強いんだよなぁ……
Hand of the Deadでクリア
思ってたよりConsume Demon全然使わなくてLifeguardのほうがよっぽど頼りになった
最終的にサマナーは状態異常付与するタイプになったけど育て方間違った感ある 最初はもっと魔法アタッカーにするつもりだったのに
Ice属性の防御系パッシブを仕込めたメイン盾のAlicantoがMummy二体にMAXHPすごい勢いで吸われてHP赤点滅になってPreservationが発動せず落ちたり
他の敵と戦ってる時にMordecaiに背後を突かれたり何回も死にかけたけど生き延びられたのはswiftnessとMobilityのおかげ やっぱこの二つは強アビリティだぁ…