現象:アカウントのアップデート手順Step1〜3のStep1で以下のエラーが表示されて進めない。
"here was a problem updating your account. Please try again later. If this problem persists, please contact Customer Support."
ttp://www.lineage2.com/en/news/maintenance/server-maintnenance-06-24-2015.php
Standard server maintenance will be performed.
The Abundance Talisman promotion will end.
Tersi’s Herald NPC will be available for buffs for one day.
The Watermelon Smash event will start. Details will be available after the maintenance.
There will be a Dimensional Raid this Saturday, June 27, 2015.
パッチノートはフォーラムにログイン(アカウントとは別に登録が必要)しないと見ることもできないし煩わしすぎる。
Fated support boxの強制削除もアップデート当日のメンテ2時間前に告知するなどグダグダ。
Community Mod BusterCaseyの舐め腐ったアバターも腹立たしい。
ゲーム内容以前にここまでモチベ下げてくれるゲームもそうそう無いぞ。
ttp://www.lineage2.com/en/news/announcements/server_disconnects_compensation_available_june_3-13.php
Server Disconnects問題の補填として経験値関連のアイテムをL2 Galleria(Webショップ)で配布
ttp://store.lineage2.com/store/detail?goodsNo=227740&categoryPath=1_7
Drop Rate Rune 200% 7-day Pack x2
Vitality Maintaining Potion 1hr x10
Erupting Vitality XP Potion 1hr x10
Mysterious Wind Scroll x10
XP Buff 50% 1hr x10
ttps://forums.lineage2.com/topic/4716-live-server-maintenance-wednesday-october-10-2018/
>Fixed an issue where the auto loop macro was accidentally disabled due to the Classic Server launch.
マクロのループ機能が作動しなかったのは設定ミスで、今回のメンテで修正される。