したらばTOP ■掲示板に戻る■ 全部 1-100 最新50 | まとめる | |

【第一例会】ろうなむ卓

189 waiz ◆y0PeEVSj8c :2016/02/18(木) 21:01:19
>>187
雅士さんへ伝えておきました。

屋敷の改築については、自分には特にプランは無いので、アイデアがある方へお任せします。
先日は地下室を作るお話が出てましたが、Ultimate Campaignを少し見たところ下記のような地下施設のデータがありました。
他にも様々な部屋や、建築物、組織、《統率力》を運用するルールやデータが揃ってます。
これらは全て未訳なのでご注意。

■Crypt
Earnings gp, Influence, or Magic +5
Create 5 Goods, 3 Influence, 5 Labor, 2 Magic(490gp); Time 16 days
Size 8〜30 squares
Upgrades From Burial Ground
This space is dedicated to the storage of prominent corpses. Above ground this space might take the form of a tomb. The duration of spells that preserve or protect corpses(such as gentle repose) are doubled when cast on a corpse that remains in this room.

■Labyrinth
Earnings gp or Influence +5
Create 15 Goods, 15 Labor(370gp); Time 30 days
Size 40〜100 squares
A Labyrinth is a walled maze, hedge maze, or simple tiled pattern on the ground that those in need of tranquility can walk for quiet meditation.

新着レスの表示

名前: E-mail(省略可)

Player's Handbook (D&D Core Rulebook) / Wizards of the Coast

掲示板管理者へ連絡 無料レンタル掲示板 powered by Seesaa